Lietošanas noteikumi

   SIA Z un E, reģistrācijas nr. 40003570678 , adrese : Skolas 4-33, LV-1010, turpmāk - internetveikals - nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību, iegādājas preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā , bet ne tikai , Latvijas Republikas "Patērētāju tiesību aizsardzības likums", Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem "Noteikumi par distances līgumu" u.c.

2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un to apraksti ir norādīti blakus produktiem. Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērotāko piegādes veidu . Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiks parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

3. Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājuma platforma makecommerce.lv, Maksekeskus AS:

  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
  • Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
  • Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
  • Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Alandsbanken, Pohjola, POP Pankki, Saastopankki
  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas "Atgriezties pie tirgotāja".
Personas dati , kas nepieciešami maksājumu veikšanai , tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS. Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu.

Pirkumu iespējams apmaksāt, izmantojot atlaižu kodu.
      Atlaižu kods- burtu un ciparu virkne, kuru izsniedz internetveikals. Atlaižu kods tiek izsūtīts elektroniski uz e-pastu vai citā veidā, piemēram, internetveikala sociālajos tīklos. Atlaižu kods dod tiesības uz atlaidi precēm internetveikalā. Atlaižu kodu vērtību nosaka internetveikals un tā katru reizi ir norādīta uz atlaižu koda. Atlaižu kodiem ir procentuāla  vai eiro vērtība. Atlaižu kodu izmantošana nav obligāta.

Atlaižu kodu izmantošana:

  • Iegūto atlaižu kodu jāieraksta ailē "Atlaides kods" un jānospiež "Iesniegt".
  • Produkta vērtība tiks samazināta uz atlaižu koda pamata.
  • Atlaižu kods darbojas uz produktiem, kurus internetveikals uzrāda pie izsniegtā atlaižu koda.
  • Atlaižu kodu var izmantot tikai vienu reizi, piesakoties vienam pasūtījumam.
  • Atlaižu kods nesummējas ar citiem piedāvājumiem un atlaidēm.

Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā naudas summa tiks atmaksta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

4. Piegādes noteikumi
Prece tiek piegādāta uz sekojošām valstīm: Latviju, Austriju , Beļģiju, Bulgāriju, Kipru, Vāciju, Somiju, Igauniju, Lietuvu , Itāliju, Maltu, Poliju, Zviedriju, Dāniju.
Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: OMNIVA pakomātu starpniecību , "VAS" Latvijas Pasts starpniecību. Kā arī tiek nodrošināta preču saņemšana veikalā vivishop, A.Čaka 44,Rīgā un Lielā 21, Jelgavā.
Visas nodevas un nodokļus , kas jāsamaksā , lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 2-7 darba dienu laikā* Latvijas teritorijā, bet ārpus Latvijas teritorijas līdz 10 darba dienām.

* Valsts ārkārtas stāvokļa dēļ omniva sūtījumu apjoms ir krietni palielinājies un pakomātu noslogojums rada sūtījumu kavēšanos, piegāde var aizņemt līdz pat 10 darba dienām . 

5. Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces orģinālais iepakojums, vai , ja tās iepakojums ir būtiski bojāts, internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums jāiesniedz atteikuma veidlapu , kuru iespējams atrast šeit>> __atteikuma veidlapa__ , nosūtot to uz e-pasta adresi 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas, kā arī vēlams pievienot atgrieztajai precei.

Pircējs sedz atgriešanas izmaksas , izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram , nepareizs vai bojāts produkts). 

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās , bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā , atmaksā visus pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim , kamēr nav saņēmis no Pircēja preces. Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu , vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.

6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem, kas radušies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumiem. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas , t.i. jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību , sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz [email protected] .

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem , kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas. Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pērdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbidi 15 dienu laikā.

7. Pircēja personas datu apstrāde
Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus , kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c. Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi . 

8. Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus. Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstarpēju sarunu un sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisināt sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risinišanaiPatērētāju tiesību aizsardzības centrā vai LAtvijas Republikas tiesā. Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.

0
 .